اداره امور اداری و منابع انسانی

سمیه غلامیسرپرست اداره

معرفی

اداره اداره امور اداری و منابع انسانی پژوهشگاه به منظور تسهیل در انجام امور اداری، مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی کارکنان و اعمال نقش نظارتی ایجاد و بر اساس آخرین ساختار سازمانی متشکل از بخش کارگزینی، بخش دبیرخانه می‌باشد. این اداره درتلاش است تا در راستای اهداف و وظایف پژوهشگاه ایفای نقش نماید.

چشم انداز، مأموریت

چشم انداز: ایجاد روحیه پویایی، و پاسخگویی در ارائه خدمات اداری، مدیریتی برای اثر بخشی و افزایش کارآئی کارکنان ستاد و صف

آشنا نمودن افراد به اصول و قوانین و مقررات اداری مصمم به تقویت جایگاه امور اداری و ارتقای سطح خدمت رسانی به پرسنل و سایر مراجعین

مأموریت: برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و فعالیت‌های اداری، مدیریت منابع انسانی بر اساس شایسته سالاری و عدالت محوری و تلاش برای ایجاد وحدت رویه در عملکرد اداری و توسعه منابع انسانی ستاد و صف پژوهشگاه

این ادراه ضمن مد نظر قراردادن چشم انداز مذکور ، بررسی و اتحاذ تصمیم در مورد کلیه پیشنهادات واصله از واحدهای تابعه در خصوص اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل براساس مصوبات هیأت رئیسه، تخصیص پست ها یا مشاغل سازمانی به طبقات رشته های شغلی طرح طبقه بندی مشاغل و تعیین گروه مستخدمین در چهارچوب ضوابط، نظارت و کنترل مدارک ارائه شده، تشخیص تجربه، مدرک تحصیلی، دوره های آموزشی، کارورزی، سوابق تجربی و غیره، نظارت بر تعیین مشاغل مستخدمین پیمانی از لحاظ شرایط تصدی، نظارت بر امر انتصابات و ارتقای گروه با توجه به قوانین و مقررات و ضوابط طرح های طبقه بندی مشاغل، نظارت و کنترل مجوزهای استخدامی و نظارت بر صحت صدور کلیه احکام استخدامی را برعهده دارد.
این مدیریت سیاست‌های کلی اعلامی از سوی دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی و اسناد بالادستی نظیر سند چشم انداز ۲۰ ساله، نقشه جامع عملی کشور و برنامه های توسعه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد تا به اهداف ذیل نایل گردد:
  • تأمین حفظ و ارتقاء منابع انسانی توانمند و کارآمد
  • توسعه و نگهداشت منابع انسانی
  • ایجاد زمینه لازم برای استفاده بهینه از دارایی¬های دانشی و تجربه کارکنان
  • نظارت کامل بر حسن اجرای مصوبات، مقررات، بخشنامه‌ها، مصوبات اداری، رفاهی و...
  • کاهش زمان ارائه خدمات اداری از طریق مکانیز کردن سیستم‌های اداری و یکپارچه سازی خدمات اداری
  • اصلاح ساختار سازماني و ارتقاي بهره وري سازماني
  • ارتقاء سطح اطلاعات و بهره برداري از فناوري هاي نوين
  • تكريم ارباب رجوع
  • اصلاح فرايندها
  • پذيرش و بررسي پيشنهادات طبق نظام مربوطه
  • بهبود مستمر فعاليت ها
  • انجام امور استخدامی اعضای هیأت علمی و کارکنان اداری، صدور احکام مربوط به انتصاب، ترفیع، مرخصی، مأموریت و بازنشستگی و ...
  • حفظ و نگهداری کلیه بخشنامه ها، قوانین، مقررات و آیین نامه های استخدامی
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنل کارکنان
  • تشکیل، حفظ و نگهداری پرونده های کارکنان
  • انجام امور رفاهی مربوط به کارکنان
  • آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان
  • انجام امور مربوطه به گزینش کارکنان
  • اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی کشور
  • نظارت بر نحوه ورود و خروج کارکنان
  • آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان
  • اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و مدیران
  • بایگانی اسناد و مدارک مربوط به کارکنان
  • پی گیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز پژوهشگاه با توجه به پست های سازمانی بلاتصدی
  • برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به بیمه وسایل نقلیه پژوهشگاه
  • تنظیم گزارش های دوره ای به منظور ارائه به مقام مافوق
  • نظارت و تقسیم کار بین واحدهای تابعه
  • کارگزینی
    • مسئول : مژگان جوادی


پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا با هدف دستیابی به دانش فنی در زمینه فناوری‌های نوین زیستی از طریق انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی آزمایشگاهی و بالینی، از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرد.

آخرین مطالب بلاگ

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی

دستاوردهای آموزشی اخذ موافقت بوردهای تخصصی و هیأت...

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی

دستاوردهای درمانی راه اندازی نخستین کلینیک فوق تخ...

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی

دستاوردهای پژوهشی ارایه 822 مقاله داخلی و خارجی ا...

تولیدات

تولیدات

دستاوردهای تولیدی تولید موفقیت آمیز انواع آنتی با...

سایر

سایر

سایر دستاوردها 1-احداث پروژه عمرانی مجتمع تحقیقات...

عضویت ها

عضویت ها

عضویت پژوهشگاه در شبکه های تحقیقاتی کشور شبکه سرط...

گالری تصاویر

آمار سایت

ما 163 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

نماد الکترونیکی

جستجو